FordPass Connectin päivitys / käytöstä poisto
Jos autossa on FordPass Connect ‑modeemi, asiakas voi poistaa FordPass Connectin käytöstä tai päivittää sen (poistaa kaikki lisäarvopalvelut tai aktivoida ne uudelleen). Tämä ei koske eCallia*.
Lisäarvopalveluja ovat Live Traffic, Wi-Fi-yhteyspiste, toimintojen etäohjaus, auton paikannin, tila- ja kuntohälytykset. Käytöstä poisto tarkoittaa, että auto on "offline-tilassa", eikä lähetä tai vastaanota tietoja. Päivitys tarkoittaa, että auto on jälleen "online-tilassa" ja lähettää sekä vastaanottaa tietoja. ECall-toiminto on aina käytettävissä onnettomuuden varalta.
Katso lisätietoja eCall-toimintoa käsittelevästä artikkelista.
Asiakas voi pyytää käytöstä poistoa tai päivitystä seuraavasti:
Vaihe 1: Tarkista, onko autossa FordPass Connect ‑modeemi:
- Siirry omaan autoon.
- Paina Asetukset.
- Etsi FordPass Connect ‑painike (jos sitä ei näy, autossa ei ole sisäänrakennettua modeemia).
Jos autossa on FordPass Connect ‑modeemi ja asiakas on päättänyt poistaa FordPass Connectin käytöstä tai päivittää sen (poistaa kaikki lisäarvopalvelut tai aktivoida ne uudelleen). hän voi FordPass-sovelluksen kautta ottaa yhteyttä FordPass-oppaat ‑palveluneuvojiimme ja pyytää FordPass Connectin käytöstä poistoa tai päivitystä sähköpostitse. Hän voi myös lähettää pyynnön sähköpostitse oman maansa Ford-asiakassuhdekeskukseen.
Vaihe 2: Lähetä sähköposti, jossa on seuraavat tiedot auton omistajasta:
- Nimi (Fordin järjestelmään rekisteröity)
- Sähköpostiosoite (Fordin järjestelmään rekisteröity)
- Auton valmistenumero (VIN)
- ESN (modeemin sarjanumero).
ESN:n (modeemin sarjanumero) löytäminen:
- Paina Asetukset.
- Paina Yleistä.
- Paina Tietoja.
- Merkitse ESN muistiin.
Jos Fordiin yhteyttä ottanut henkilö ei ole auton omistaja, hänen pitää lisäksi toimittaa rekisteriotteen kopio hyväksyntää varten.
*jos varusteena