En löydä saatavilla olevia tilauksia Ford-tililtäni – mitä teen?
Varmista, että sinulla on aktiivinen Ford-tili, kun FordPass-sovellus** on ladattu älypuhelimeesi. Varmista, että olet aktivoinut FordPass Connectin* myös autossasi.
Jos olet jo suorittanut nämä toimenpiteet, sinun täytyy ehkä valita oikea ajoneuvo Ford-tililtäsi. Jos ongelma jatkuu, voit keskustella FordPass-sovelluksen avulla FordPass-oppaan kanssa Ohjeet-osiossa, jossa voit joko keskustella reaaliaikaisesti tai soittaa heille.
1 - *FordPass Connect -modeemi mahdollistaa yhteyspalvelut, ja se on saatavilla valituissa autoissa tai autoissa, joissa on navigointiominaisuus. FordPass Connect -modeemi kytketään auton toimituksen yhteydessä. Voit antaa suostumuksesi joidenkin tietojen luovuttamiseen tai kieltäytyä siitä. Datasiirto ja palvelu eivät ole saatavilla eivätkä toimi kaikkialla. Tiedonsiirrosta voidaan veloittaa tiedonsiirtomaksu. FordPass-sovelluksen ja yhdistetyn auton tietosuojakäytäntöjä sovelletaan, ja ne ovat luettavissa paikalliselta Ford-verkkosivustolta.
2 - **FordPass-sovellus on yhteensopiva tiettyjen älypuhelinalustojen kanssa ja saatavissa lataamalla. Tiedonsiirrosta saatetaan veloittaa.