Miksi aktivointini on odotustilassa FordPass-sovelluksessa®*?
FordPass-aktivointisi voi siirtyä odotustilaan useista syistä, kuten signaalin voimakkuuden ja hyväksynnän tilan vuoksi. Saat lisätietoja seuraavista ohjeista.
Huomautukset:
- Jos sinun on hyväksyttävä pyyntö, katso ohjeet kohdasta Valtuuta toinen käyttäjä.
- Jos et näe kehotetta ajoneuvon näytöllä, katso ohjeet kohdasta Ajoneuvon aktivointikehote puuttuu.
Käyttöoikeus odottaa FordPass-sovelluksessa
Valitse FordPass-sovelluksen pudotusvalikko, jotta näet vastaavan aktivoinnin ja saat vianmääritysohjeet käyttöön.
FordPass 5.X
Jos käyttöoikeus on odotustilassa FordPass-sovelluksessa:
Toiminto | Vaiheet |
Viimeistele ajoneuvoyhteys ensisijaisena käyttäjänä. |
FordPass ohjaa sinut takaisin ajoneuvonäyttöön. Kaukosäätimen komentojen (jos saatavilla) pitäisi näkyä ajoneuvosi kuvan alla. Huomautus: Yhteyden muodostaminen voi kestää jopa 10 minuuttia. |
Varmista, että omia yhteysasetuksiasi ei ole poistettu käytöstä. |
|
Tarkista käyttöoikeustilasi toissijaisena käyttäjänä. |
Näkyviin tulee yksi seuraavista vaihtoehdoista:
|
Jos tarvitset lisätukea, ota yhteys tukeen valitsemalla Tili > Ota yhteyttä tukeen.
FordPass 4.X
Jos aktivointisi odottaa FordPass-sovelluksessa:
Toiminto | Vaiheet |
Tee hyväksyntää koskevan kehotteen mukaiset toimenpiteet ajoneuvossa. |
|
Tarkista, onko ajoneuvosi jo aktivoitu. |
|
Vahvista, että pystyit käyttämään komentoja aiemmin. |
|
Jos kokeilit yllä olevia vaiheita tai vahvistit ne, eikä ajoneuvosi aktivoitunut, ota yhteyttä tukeen valitsemalla Tili > Tuki.
Lisätietoja FordPass-sovelluksesta
Tarkempia tietoja FordPass-sovelluksen ominaisuuksista ja toiminnoista saat vierailemalla FordPass-tukisivullamme ja selaamalla haluamaasi aihetta.
Hyödylliset FordPass-tukea koskevat aiheet
Lisätietoja
Kuinka voin pyytää FordPass-ajoneuvon käyttöoikeutta?
*FordPass-sovellus on yhteensopiva useimpien älypuhelimien kanssa, ja se on ladattavissa sovelluskaupasta. Tiedonsiirtomaksuja saatetaan veloittaa.