FordPass-sovelluksen yhteys katkesi
Jos saat viestin, jonka mukaan FordPass ei enää vastaa, yritä seuraavia toimenpiteitä:
- Tarkista, onko mobiililaitteessasi FordPass-sovelluspäivityksiä.
- Jos päivityksiä on saatavilla, lataa ja päivitä sovellus asianomaisen sovelluskaupan kautta.
- Tarkista mobiiliverkkoyhteyden voimakkuus ja/tai Wi-Fi-yhteys.
- Wi-Fi-yhteys
- Jos Wi-Fi on kytketty pois päältä, kytke Wi-Fi päälle ja yritä muodostaa yhteys.
- Jos Wi-Fi on kytketty päälle, kytke Wi-Fi pois päältä ja yritä muodostaa yhteys käyttämällä mobiilidataa.
- Mobiiliverkkoyhteys
- Jos mobiilidata on kytketty pois päältä, kytke mobiilidata päälle ja yritä muodostaa yhteys.
- Jos mobiilidata on kytketty päälle, kytke mobiilidata pois päältä ja yritä muodostaa yhteys käyttämällä Wi-Fi-yhteyttä.
- Wi-Fi-yhteys
- Sulje sovellus pakottamalla.
- Android-laitteet
- Avaa laitteen asetukset.
- Vieritä alas ja valitse Sovellukset (tämä löytyy yleensä Laite-osasta). Vieritä alas ja napauta sovellusta.
- Valitse FordPass.
- Napauta Pysäytä- tai Pakota pysäytys -vaihtoehtoa.
- Vahvista toimenpide napauttamalla OK.
- iOS-laitteet, joissa ei ole Aloitus-painiketta
- Pyyhkäise ylöspäin näytöllä ja pysähdy suurinpiirtein näytön keskelle.
- Pyyhkäise vasemmalle tai oikealle, kunnes löydät FordPass-sovelluksen.
- Pyyhkäise ylöspäin FordPass-sovelluksessa.
- iOS-laitteet, joissa on Aloitus-painike
- Kaksoisnapsauta Aloitus-painiketta.
- Pyyhkäise vasemmalle tai oikealle, kunnes löydät FordPass-sovelluksen.
- Pyyhkäise ylöspäin FordPass-sovelluksessa.
- Android-laitteet
- Kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu sitten takaisin sisään.
- Sammuta laitteesi 30–60 sekunniksi.
Jos kohtaat vieläkin ongelmia, kun olet yrittänyt kaikkia edellä olevia vaiheita, ota yhteyttä oppaaseen.