Sovellusta ei voitu ladata laitteeseen
Jos kohtaat sovelluksen latausongelmia, kokeile alla olevia vaiheita.
- Tarkista, onko mobiililaitteessasi FordPass-sovelluspäivityksiä.
- Jos päivityksiä on saatavilla, lataa ja päivitä sovellus asianomaisen sovelluskaupan kautta.
- Kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu takaisin sisään.
- Tarkista mobiiliverkkoyhteyden voimakkuus ja/tai Wi-Fi-yhteys.
- Wi-Fi-yhteys
- Jos Wi-Fi on kytketty pois päältä, kytke Wi-Fi päälle ja yritä muodostaa yhteys.
- Jos Wi-Fi on kytketty päälle, kytke Wi-Fi pois päältä ja yritä muodostaa yhteys käyttämällä mobiilidataa.
- Mobiiliverkkoyhteys
- Jos mobiilidata on kytketty pois päältä, kytke mobiilidata päälle ja yritä muodostaa yhteys.
- Jos mobiilidata on kytketty päälle, kytke mobiilidata pois päältä ja yritä muodostaa yhteys käyttämällä Wi-Fi-yhteyttä.
- Wi-Fi-yhteys
- Jos sovellus kaatuu yhä, merkitse ylös käyttäjänimesi (sähköpostiosoite, jota käytit sovelluksen rekisteröinnin aikana).
- Käyttäjänimen saaminen:
- Valitse Tili sovelluksessa.
- Napauta Tarkastele ja muokkaa profiilia.
- Käyttäjänimesi on lueteltu Kirjautumistiedot-osassa.
- Käyttäjänimen saaminen:
- Kirjaudu ulos sovelluksesta.
- Poista sovellus mobiililaitteestasi.
- Sammuta mobiililaitteesi 30–60 sekunniksi.
- Lataa sovellus uudelleen.
- Kirjaudu takaisin käyttäjänimelläsi ja salasanallasi.
- J os sinulla on ongelmia salasanan nollauksessa, napsauta tästä.
Jos kohtaat vieläkin ongelmia sovelluksen kanssa, ota yhteyttä oppaaseen.