Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on ongelmia Wi-Fi-yhteyspisteen kokeilujakson/tilauksen kanssa?
Kampanjat ja tarjouksetHyötyajoneuvotAsk Ford

Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on ongelmia Wi-Fi-yhteyspisteen kokeilujakson/tilauksen kanssa?

Jos sinulla on ongelmia Wi-Fi-yhteyspisteen* kanssa, ota yhteys FordPass-oppaaseen FordPass-sovelluksen Ohjeet-osiossa. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä Vodafoneen tai Vodafonen paikalliseen kumppaniin. 


 * Wi-Fi-yhteyspisteeseen (enintään 4G LTE) sisältyy maksuton tiedonsiirron kokeilujakso, joka alkaa aktivointihetkellä. Kokeilujakson päätyttyä datapaketteja voi ostaa Vodafonelta tai Vodafonen yhteistyökumppanilta. Lisätietoja datapaketeista on Vodafonen verkkosivustolla. Jotta sisäänrakennettua Wi-Fi-yhteyspisteominaisuutta voidaan hyödyntää, Ford-autossa tulee olla tarvittavat laitteet ja dataliittymä. Datasiirto ei ole saatavilla eikä toimi kaikkialla, ja dataliittymän ehdot, mukaan lukien soveltuvat tekstiviesti- ja tiedonsiirtohinnat, saattavat olla voimassa.

Ford Finland käyttää evästeitä tämän verkkosivuston sisällön ja mainosten kohdistamiseen parantaakseen käyttäjiensä online-kokemusta.

Voit muuttaa evästeasetuksiasi milloin tahansa Hallinnoi evästeasetuksia -sivulla, mutta tämä saattaa rajoittaa tai estää tiettyjen verkkosivuston ominaisuuksien käyttöä.

Katso lisätietoja verkkosivuston Yksityisyydensuoja ja käyttöehdot -osiosta.