Android Auto -yhteysongelmien vianmääritys Ford Electric Explorerissa
Kokeile seuraavia vianetsintävaiheita yhteystyypin mukaan:
Langallinen yhteys
- Varmista, että käytät sertifioitua latauskaapelia, mieluiten puhelimen mukana tullutta latauskaapelia tai sertifioitua vaihtokaapelia.
- Aloita puhelimen yhdistäminen vasta sitten, kun ajoneuvo on käynnistynyt. Yhteysongelmia voi esiintyä, jos puhelin yhdistetään ennen kuin ajoneuvoon on kytkeytynyt virta.
- Käytä edessä olevaa USB-porttia. Android Auto ei toimi takana olevan portin kautta.
- Varmista, että Android Auto on aktivoitu puhelimessasi, ennen kuin aloitat yhteyden muodostamisen.
- Varmista, että sekä USB-jako että Bluetooth ovat käytössä puhelimen asetuksissa.
- Varmista, että Android Auto -sovellus on ajan tasalla.
Jos olet käynyt läpi kaikki edellä esitetyt vaiheet, yritä käynnistää puhelin uudelleen ja muodostaa sitten yhteys.
Langaton yhteys
- Varmista, että laitteessasi on Wi-Fi päällä.
- Poista ajoneuvo laitteesi Android Auto -asetuksista.
- Varmista, että Android Auto on aktivoitu puhelimessasi, ennen kuin aloitat yhteyden muodostamisen.
- Varmista, että sekä USB-jako että Bluetooth ovat käytössä puhelimen asetuksissa.
- Varmista, että Android Auto -sovellus on ajan tasalla.
Jos olet käynyt läpi kaikki edellä olevat vaiheet, yritä käynnistää puhelin uudelleen.
Huomautus: Lollipop 5.0 tai uudempi käyttöjärjestelmä vaaditaan.
Jos samat ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä paikalliseen Ford-jälleenmyyjään.