Android Auto -yhteysongelmien vianmääritys Ford Electric Explorerissa
Kampanjat ja tarjouksetHyötyajoneuvotAsk Ford

Android Auto -yhteysongelmien vianmääritys Ford Electric Explorerissa

Kokeile seuraavia vianetsintävaiheita yhteystyypin mukaan:

Langallinen yhteys

  1. Varmista, että käytät sertifioitua latauskaapelia, mieluiten puhelimen mukana tullutta latauskaapelia tai sertifioitua vaihtokaapelia.
  2. Aloita puhelimen yhdistäminen vasta sitten, kun ajoneuvo on käynnistynyt. Yhteysongelmia voi esiintyä, jos puhelin yhdistetään ennen kuin ajoneuvoon on kytkeytynyt virta.
  3. Käytä edessä olevaa USB-porttia. Android Auto ei toimi takana olevan portin kautta.
  4. Varmista, että Android Auto on aktivoitu puhelimessasi, ennen kuin aloitat yhteyden muodostamisen.
  5. Varmista, että sekä USB-jako että Bluetooth ovat käytössä puhelimen asetuksissa.
  6. Varmista, että Android Auto -sovellus on ajan tasalla.

Jos olet käynyt läpi kaikki edellä esitetyt vaiheet, yritä käynnistää puhelin uudelleen ja muodostaa sitten yhteys.

Langaton yhteys

  1. Varmista, että laitteessasi on Wi-Fi päällä.
  2. Poista ajoneuvo laitteesi Android Auto -asetuksista.
  3. Varmista, että Android Auto on aktivoitu puhelimessasi, ennen kuin aloitat yhteyden muodostamisen.
  4. Varmista, että sekä USB-jako että Bluetooth ovat käytössä puhelimen asetuksissa.
  5. Varmista, että Android Auto -sovellus on ajan tasalla.

Jos olet käynyt läpi kaikki edellä olevat vaiheet, yritä käynnistää puhelin uudelleen.

Huomautus: Lollipop 5.0 tai uudempi käyttöjärjestelmä vaaditaan.

Jos samat ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä paikalliseen Ford-jälleenmyyjään.

Ford Finland käyttää evästeitä tämän verkkosivuston sisällön ja mainosten kohdistamiseen parantaakseen käyttäjiensä online-kokemusta.

Voit muuttaa evästeasetuksiasi milloin tahansa Hallinnoi evästeasetuksia -sivulla, mutta tämä saattaa rajoittaa tai estää tiettyjen verkkosivuston ominaisuuksien käyttöä.

Katso lisätietoja verkkosivuston Yksityisyydensuoja ja käyttöehdot -osiosta.