Kampanjat ja tarjouksetHyötyajoneuvotAsk Ford

CarPlay-yhteysongelmien vianmääritys Ford Electric Explorerissa

Mahdolliset Apple CarPlay -yhteysongelmat voidaan ratkaista seuraavien ohjeiden avulla:

Langallinen yhteys

  1. Jos haluat käyttää langallista yhteyttä, varmista, että yhteys muodostetaan käyttämällä sertifioitua Apple Lightning® -kaapelia.
  2. Kun irrotat laitteen USB-kaapelista, muista valita Irrota-kuvake.
  3. Poista kaikki ajoneuvoprofiilit laitteesi CarPlay-sovelluksen asetuksista. Se voidaan tehdä Yleiset asetukset -valikosta.
  4. Varmista, että laitteessasi on uusin iOS-ohjelmistotaso.
  5. Käynnistä laite uudelleen.
  6. Palauta tieto- ja viihdejärjestelmä tehdasasetuksiin.

Langaton yhteys

  1. Varmista, että puhelimesi ja ajoneuvosi pystyvät muodostamaan langattoman yhteyden CarPlayn kautta.
  2. Varmista, että laitteessasi on uusin iOS-ohjelmistotaso.
  3. Varmista, että Bluetooth ja Wi-Fi ovat käytössä laitteessasi.
  4. Nollaa laitteen verkkoasetukset, jolloin kaikki mahdolliset aiemmin muodostetut langattomat yhteydet nollataan ja verkkoasetukset palautetaan tehdasasetuksiin.
  5. Käynnistä laite uudelleen.
  6. Poista kaikki ajoneuvoprofiilit laitteesi CarPlay-sovelluksen asetuksista. Se voidaan tehdä Yleiset asetukset -valikosta.
  7. Yritä muodostaa yhteys USB:n kautta ja, kun se onnistuu, katkaise yhteys ja yritä muodostaa langaton yhteys uudelleen.
  8. Kytke ajoneuvoon virta ja katkaise virta.
  9. Palauta tieto- ja viihdejärjestelmä tehdasasetuksiin.

Ford Finland käyttää evästeitä tämän verkkosivuston sisällön ja mainosten kohdistamiseen parantaakseen käyttäjiensä online-kokemusta.

Voit muuttaa evästeasetuksiasi milloin tahansa Hallinnoi evästeasetuksia -sivulla, mutta tämä saattaa rajoittaa tai estää tiettyjen verkkosivuston ominaisuuksien käyttöä.

Katso lisätietoja verkkosivuston Yksityisyydensuoja ja käyttöehdot -osiosta.