Miksi Fordin ohjelmistopäivitys ei käynnistynyt?
Syynä voi olla yksinkertaisesti se, että ajoneuvon virta ei ollut sammutettuna, pysäköintivaihde ei ollut kytkettynä tai ovet olivat auki.
Ohjelmistopäivityksen aloittamisen vaatimukset
Seuraavat kohdat on suoritettava ennen seuraavan ajoitetun ohjelmistopäivityksen yritystä, koska muuten voit saada virheilmoituksen:
- Ajoneuvo on pysähdyksissä ja pysäköitynä.
- Seisontajarru on kytketty.
- Päivitys on ajastettu tapahtumaan ennen tai jälkeen klo 24 (ei tarkalleen klo 24 tai 00).
- Ajoneuvon virta on pois päältä.
- Kaikki ovet on suljettu.
- Ajovalot on sammutettu.
- Ajoneuvolla on ajettu etukäteen vähintään 30 minuuttia, jotta vältetään liian alhainen akun varaus.
Huomaa: Tämä auttaa varmistamaan, että akun varaus riittää päivityksen suorittamiseen, mutta se ei takaa päivityksen onnistumista.
Tärkeää: Jos jokin yllä olevista ehdoista ei täyty, saat "Päivitystä ei tehty ajoneuvoon" -viestin SYNC®**-näytölle. Korjaa viestissä oleva syy ennen seuraavaa ajoitettua päivitystä. Jos saat edelleen virheilmoituksia epäonnistuneesta päivityksestä, ota yhteys Fordin asiakaspalvelukeskukseen puhelimitse Ford tai valitse
Lisätietoja
Ohjelmistopäivitys – usein esitetyt kysymykset
*FordPass-sovellus, joka on yhteensopiva valikoitujen älypuhelinalustojen kanssa, on ladattavissa ilmaiseksi. Viesti- ja dataliikenteestä voidaan veloittaa erikseen.
**Kun ajat, keskity ajamiseen. Älä käytä kannettavia laitteita ajon aikana. Käytä ääniohjattuja järjestelmiä aina kun mahdollista. Osa ominaisuuksista saattaa olla lukittuina, kun vaihde on kytkettynä. Kaikki ominaisuudet eivät ole yhteensopivia kaikkien puhelimien kanssa.