Miksi aktivoinnin tilana näkyy Ei käytettävissä FordPass®*-sovelluksessa?
Aktivointi ei käytettävissä -viesti tulee näkyviin FordPass-sovelluksessa, jos pyydät jo aiemmin aktivoidun ajoneuvon käyttöoikeutta. Katso lisätietoja alta.
FordPass-aktivointi ei ole käytettävissä
Jos et voi muodostaa yhteyttä ajoneuvoosi, katso lisätietoja valitsemalla FordPass-sovelluksen pudotusvalikko.
FordPass-versio 5.X
Jos yrität muodostaa yhteyden ajoneuvoon, mutta näytölle tulee ponnahdusviesti Yritä myöhemmin uudelleen, syynä oli virhe, eikä yhteyttä voitu muodostaa. Katso lisätietoja ponnahdusviestissä olevasta virhekoodista (jos saatavilla).
FordPass-versio 4.X
Jos yrität aktivoida ajoneuvon, mutta näytölle tulee ponnahdusviesti, jossa ilmoitetaan, että aktivointi ei ole tällä hetkellä käytettävissä, palaa aloitusnäyttöön napauttamalla ponnahdusviestin kohtaa OK.
Huomautus: Tilin aktivointi edellyttää, että nykyinen aktivointipyyntö on suoritettu ensin loppuun.
Jos tarvitset lisätukea, ota yhteys oppaaseen FordPass-sovelluksen kohdassa Tili > Tuki.
Lisätietoja FordPass-sovelluksesta
Tarkempia tietoja FordPassin ominaisuuksista ja toiminnoista saat vierailemalla FordPass-tukisivullamme ja selaamalla haluamaasi aihetta.
Hyödylliset FordPass-tukea koskevat aiheet
Lisätietoja
Kuinka hyväksyn toissijaiset käyttäjät?
Miten voin pyytää pääsyä aktivoituun ajoneuvoon?
*FordPass-sovellus on yhteensopiva tiettyjen älypuhelinalustojen kanssa, ja se on ladattavissa verkkosivustosta. Tiedonsiirtomaksuja saatetaan soveltaa.