Miksi aktivoinnin tilana näkyy Ei käytettävissä FordPass-sovelluksessa?
Kampanjat ja tarjouksetHyötyajoneuvotAsk Ford

Miksi aktivoinnin tilana näkyy Ei käytettävissä FordPass®*-sovelluksessa?

Aktivointi ei käytettävissä -viesti tulee näkyviin FordPass-sovelluksessa, jos pyydät jo aiemmin aktivoidun ajoneuvon käyttöoikeutta. Katso lisätietoja alta.

FordPass-aktivointi ei ole käytettävissä

Jos et voi muodostaa yhteyttä ajoneuvoosi, katso lisätietoja valitsemalla FordPass-sovelluksen pudotusvalikko.

FordPass-versio 5.X

Jos yrität muodostaa yhteyden ajoneuvoon, mutta näytölle tulee ponnahdusviesti Yritä myöhemmin uudelleen, syynä oli virhe, eikä yhteyttä voitu muodostaa. Katso lisätietoja ponnahdusviestissä olevasta virhekoodista (jos saatavilla).

FordPass-versio 4.X

Jos yrität aktivoida ajoneuvon, mutta näytölle tulee ponnahdusviesti, jossa ilmoitetaan, että aktivointi ei ole tällä hetkellä käytettävissä, palaa aloitusnäyttöön napauttamalla ponnahdusviestin kohtaa OK.

Huomautus: Tilin aktivointi edellyttää, että nykyinen aktivointipyyntö on suoritettu ensin loppuun.

Jos tarvitset lisätukea, ota yhteys oppaaseen FordPass-sovelluksen kohdassa Tili > Tuki.

Lisätietoja FordPass-sovelluksesta

Tarkempia tietoja FordPassin ominaisuuksista ja toiminnoista saat vierailemalla FordPass-tukisivullamme ja selaamalla haluamaasi aihetta.

Hyödylliset FordPass-tukea koskevat aiheet

Lisätietoja

Kuinka hyväksyn toissijaiset käyttäjät?
Miten voin pyytää pääsyä aktivoituun ajoneuvoon?


*FordPass-sovellus on yhteensopiva tiettyjen älypuhelinalustojen kanssa, ja se on ladattavissa verkkosivustosta. Tiedonsiirtomaksuja saatetaan soveltaa.

 

Ford Finland käyttää evästeitä tämän verkkosivuston sisällön ja mainosten kohdistamiseen parantaakseen käyttäjiensä online-kokemusta.

Voit muuttaa evästeasetuksiasi milloin tahansa Hallinnoi evästeasetuksia -sivulla, mutta tämä saattaa rajoittaa tai estää tiettyjen verkkosivuston ominaisuuksien käyttöä.

Katso lisätietoja verkkosivuston Yksityisyydensuoja ja käyttöehdot -osiosta.