Mitä teen, jos Android Auto™* ei toimi SYNC®** 4A -järjestelmän yhteydessä?
Jos sinulla on ongelmia Android Auton kanssa, suorita seuraavat yleiset vianetsintävinkit:
- Varmista, että Android Auto on asennettu puhelimeesi.
- Varmista, että Android-puhelimessasi on Lollipop 5.0 tai uudempi.
- Varmista, että puhelimesi asetukset ovat oikein Googlen™ Android Auto -tukisivustolla.
- Varmista, että Android™-laitteesi on yhdistetty SYNC:hen** Bluetoothilla®*** ja että Android Auto on asennettu puhelimeesi.
- Käynnistä puhelin uudelleen.
- Yritä nollata SYNC-moduuli.
- Jos vianetsintä Bluetooth-yhteydellä epäonnistuu, yritä muodostaa yhteys SYNCiin korkealaatuisella USB-kaapelilla.
Lisäaiheita
Mitä teen, jos Android Auto ei näy SYNC:n päivityksen jälkeen?
*Saatavilla oleva ominaisuus. Kun ajat, keskity ajamiseen. Käytä puheohjausjärjestelmiä mahdollisuuksien mukaan. Älä käytä mobiililaitteita ajaessasi. Android Auto on saatavilla vuoden 2017 malleihin, joissa on SYNC 3; SYNC 3:lla varustettujen vuoden 2016 mallien omistajien on suoritettava ohjelmistopäivitys (saatavilla vuoden 2016 lopulla). Vaatii puhelimen, jossa on yhteensopiva Android Auto -versio ja aktiivinen datapalvelu. SYNC ei ohjaa Android Autoa käytön aikana. Google ja muut kolmannet osapuolet ovat vastuussa vastaavista toiminnoistaan. Viesti- ja dataliikenteestä voidaan veloittaa erikseen.
Android Auto, Google, Google Play ja muut merkit ovat Google Inc:n tavaramerkkejä.
**Kun ajat, keskity ajamiseen. Käytä puheohjausjärjestelmiä mahdollisuuksien mukaan. Älä käytä mobiililaitteita ajaessasi. Osa ominaisuuksista saattaa olla lukittuina, kun vaihde on kytkettynä. Kaikki ominaisuudet eivät ole yhteensopivia kaikkien puhelimien kanssa.
***Bluetooth-sanamerkki on Bluetooth SIG, Inc:n tavaramerkki.