Asiakasnäkökulma: sopivuus
Kuka saa kyselyjä?
Ford Motor Company lähettää kutsuja täyttämään asiakasnäkökulmakyselyitä uusien autojen myynti-, takuukorjaus- tai omistustietojen perusteella. Kyselyissä halutaan palautetta erilaisista liike- ja omistuskokemuksista, joten kaikista myynti- tai korjaustapahtumista ei saa asiakasnäkökulmakyselyä. Liikkeet eivät määritä sitä, keille asiakkaille kyselykutsuja lähetetään ja milloin niitä lähetetään.
Keitä tutkimme?
- Jälleenmyyntiasiakkaita
- Pienen autokannan omistavia asiakkaita
- Työntekijöitä
- Autoja korkeintaan 5 vuoden (120 000 km:n) määräaikaishuoltoon asti
Kuitenkin.........
On tärkeää muistaa, että liiallisten kyselyiden välttämiseksi Ford tekee kyselyitä vain joillekin asiakkaille. Kaikille asiakkaille ei lähetetä kyselyä joka kerta.
Mistä tiedän, onko minut valittu kyselyyn?
Mitä jos minulla on ongelmia kyselyn kanssa?