Tietoja Fordin asiakastyytyväisyysohjelmasta
Kampanjat ja tarjouksetHyötyajoneuvotAsk Ford

Mikä on asiakasnäkökulma?

Asiakasnäkökulma on Ford Motor Companyn kyselyprosessi, jossa mitataan asiakastyytyväisyyttä liikkeen myynti- ja huoltokokemuksissa. Asiakasnäkökulmaohjelman avulla Ford Motor Company pyrkii saamaan:

  • palautetta siitä, kuinka tehokkaasti Ford ja liikkeet saavat aikaan erinomaisen asiakaskokemuksen
  • Fordin ja liikkeen henkilöstön ymmärtämään asiakkaiden tarpeet ja odotukset ja vastaamaan niihin
  • tietoa osa-alueista, joilla Fordin ja liikkeiden pitää parantaa asiakaspalvelua.

 

Mitä jos minulla on ongelmia kyselyn kanssa?

Mistä tiedän, onko minut valittu kyselyyn?

Kuka saa kyselyjä?

Ford Finland käyttää evästeitä tämän verkkosivuston sisällön ja mainosten kohdistamiseen parantaakseen käyttäjiensä online-kokemusta.

Voit muuttaa evästeasetuksiasi milloin tahansa Hallinnoi evästeasetuksia -sivulla, mutta tämä saattaa rajoittaa tai estää tiettyjen verkkosivuston ominaisuuksien käyttöä.

Katso lisätietoja verkkosivuston Yksityisyydensuoja ja käyttöehdot -osiosta.