Ongelmia asiakaspalautekyselyyn vastaamisessa
Kampanjat ja tarjouksetHyötyajoneuvotAsk Ford

Asiakasnäkökulma: ongelmia kyselyyn vastaamisessa

Mitä jos minulla on ongelmia kyselyn kanssa?

Jos sinulla on ongelmia kyselyyn pääsyssä, varmista, että olet antanut kutsussa olevan PIN-koodin oikein.  Jos sinulla on edelleen kysyttävää, ota yhteyttä liikkeeseesi ohjeiden saamiseksi.

 

Voitteko lähettää uuden kyselyn, jos olen poistanut omani?

Meillä ei ole mahdollisuutta lähettää kyselykutsuja uudelleen.

 

​Miksi sain kyselyn?​

Mistä tiedän, onko minut valittu kyselyyn?

Kuka saa kyselyjä?

 

Ford Finland käyttää evästeitä tämän verkkosivuston sisällön ja mainosten kohdistamiseen parantaakseen käyttäjiensä online-kokemusta.

Voit muuttaa evästeasetuksiasi milloin tahansa Hallinnoi evästeasetuksia -sivulla, mutta tämä saattaa rajoittaa tai estää tiettyjen verkkosivuston ominaisuuksien käyttöä.

Katso lisätietoja verkkosivuston Yksityisyydensuoja ja käyttöehdot -osiosta.